Demanem accés telemàtic a les resolucions de presidència i gerència del Consell Comarcal del Priorat

El control i fiscalització a les sessions de les comissions informatives i dels plens inclouen llistes de resolucions de presidència i gerència que són només el número, la data i l’extracte dels expedients. Els consellers comarcals tenim dret a obtenir còpia de la informació a la qual tenim accés, com disposa l’art. 164 del DL 2/2003 i com avala la resolució 138/2024 de la Comissió de Garantia del Dret d’Accés a la Informació Pública al 5è Fonament de Dret l’accés es pot dur a terme de manera telemàtica.

Per tal d’alleugerir la càrrega dels serveis administratius del Consell hem sol·licitat que es faciliti a tots els consellers comarcals accés telemàtic als expedients que relacionen les llistes de resolucions de presidència i gerència que figuren a les parts de control i fiscalització de les sessions de les comissions informatives i dels plens. D’aquesta manera podrem accedir a la documentació que tenim dret a consultar de manera autònoma i el Consell millorarà la seva transparència.

Cerca

Notícies destacades

Arxius